Halo TV Show CGI is Hilarious - gametvseries.com

Halo TV Show CGI is Hilarious

KingThrash Gaming
Views: 11598
Like: 593

182 Comments

  1. This is "starwars episode one" levels of CGI! 😂🤣🤣🤣🤣👍

  2. People were praising how good forward unto dawn was… That web series barely had master chief or any Spartans and was mostly about some boring kid and his dumb romance in military high school.

  3. It's sad that the 2001 game looks better

  4. Shit looks like power ranger I legit thought this was power rangers in the beginning

  5. There are already people defending the lack of quality of this show's CGI…wow….and, obviously, I bought a major fight with its defenders when I dared complain about how shitty it was…yay me…

  6. Bro 343 help that's why 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 i swear Microsoft doesn't watch what they make unbelievebale 🤣🤣🤣

  7. You can spend 9mil all you want, doesn’t mean they know what they’re doing. God I hope the Gears of War movie isn’t going to look like this

  8. Must've hired 343i's backup special effects department😯

  9. Beast Wars and Reboot had better CGI than this 😯😯

  10. I’m honestly really confused how ppl are complaining this much, it ain’t mandalorian level good but like it ain’t THAT bad

  11. Literally looks worse than the CGI in Blade 2 , and the CGI in Blade 2 is crap.

  12. It’s weird, my buddy who watches like every fuckin’ major TV show that comes out was just telling me he watched this and it was “pretty good.”

    And I was just like, “uhhh….sure.”

  13. God this cgi. Looks like it came out from spider-man 1 2002.

  14. Man, I grew up on halo. The moment I looked at the trailers, and the articles coming out about the show I knew it was going to be a dumpster fire.

  15. I’m really truly not seeing what your laughing at? It looks pretty great, and is easily on par with most other shows on tv these days. Are you simply hating on this because it’s based off an Xbox IP? Kinda virginy behavior if you ask me

  16. I hate this new style of video where people just say "look at this shit" yeah I see idiot qdd something new to the conversation instead of being obnoxious

  17. I'm getting "(weezing) ooh no nonono, uhuuuuhuuuu… hahahahahaaaaa…look at the top of his heaaad" vibes from this video.

  18. even halo foward unto dawn better than this

  19. Let’s not get started with the muzzle flash of the guns as well… WHEEZE

  20. They're stealing money from Microsoft explain how 500 million went to halo infinite and it's still trash

  21. Funny how you never made a video about Uncharted, you just seem to be an anything Xbox related hater g.

  22. The cgi was bad at times. But you legit started making fun of it before it even showed up lmao. That elite looks fine.

  23. Why isnt chief or the elites taking cover during a gun fight?

  24. The cgi looks like it was a halo wars cutscene

  25. It doesn’t help that the color grading in this show is so early 2000s that you feel like you’re watching the Darude Sandstorm music video.

  26. the weapon can break top of the wall she is running on yet can't break the cover she hides behind.
    the gatling gun was useless against them but if Chief is the one using it, it becomes a normal gun.
    Dynamic weapon damage system, good idea.

  27. 🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😩🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 What the crap is this CGI LOL!

  28. they put the mamsnbr chehfde in da soder

  29. This is trash and looks 10X better than halo infinite, can u imagine?💀

  30. Why is the AR CGI? Like he has the prop when he tossed it 😂

  31. I’m tryna figure out why tf they had master chief dropping off the bus in cgi like bro just have the actor jump off the bus wtf

  32. Shitty CGI + self-righteous woke idiocy = NOPE.

  33. Lmaoooo Cheif's HUD tells him that it's a "heavy machine gun" lmaooo as if this dude wouldn't know that??? Tf!? Doesn't even say the legit name of the firearm, just it's a "heavy machine gun" lmaooo that's so fucking lazy broo!

  34. Honestly I don’t think it looks too bad. Definitely could be better but it doesn’t strike me as awfully fake looking. The weirdest thing to me is Chief’s fast falling when jumping. Maybe it’s because gravity is supposed to be stronger on that planet? I dunno, probably not but the cgi doesn’t really bother me. It is just a show after all and it’s not going to have the cgi quality of a movie, especially not extravagant tremendously high-budget ones that we’re used to like Marvel and Star Wars.

  35. Love your video man. Made me feel like i was gonna die from laughing

  36. Power Rangers meets Stargate Galactica and you get the Halo show😂😂😂😂

  37. How did he make that jump? He was crouch-jumping. 😆

Leave a Reply

Your email address will not be published.